رستوران های ترکیه
نوشته شده توسط : تینا

رستوران دوروم زاده استانبول ترکیه

معرفی:رستوران دوروم زاده یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد که در منطقه بیوگلو واقع شده است.این رستوران یک پدیده خوشمزه در استانبول به حساب می آید که مسافران و گردشگران تور ترکیه مرداد 98 میتوانند در زمان خستگی و گرسنگی به این رستوران رفته و از بهترین غذا های آن نوش جان کنند.آشپز ها و سرآشپز های این رستوران کاملا حرفه ای میباشند و با مواد غذایی با کیفیت و سالم غذا ها را آماده میکنند.پرسنل های رستوران نیز با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.این رستوران یک انتخاب مناسب برای رفع گرسنگی میباشد.از ویژگی و امکاناتی که این رستوران در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد میتوان به رزرو، غذای بیرون بر، ارسال غذا، امکان نشستن در فضای بیرون و غذای بیرون اشاره کرد.اگر علاقه ایی ندارید که منتظر حاضر شدن غذا باشید می توانید قبل از حرکت تماس بگیرید و سفارش غذاتون را بدید و دقیقا لحظه رسیدن شما غذای گرم و لذیذتون منتظر شما است.اسم رستوران دوروم زاده از کلمه دوروم به معنی گوشت کبابی (از هر نوع) پیچیده شده در نان‌های نازک گرفته شده که این ساندویج ها خوشمزه کوچک معمولا به صورت طعم دار همراه با جعفری، پیاز و گوجه‌فرنگی سرو می شوند.

رستوران دوروم زاده استانبول

منو رستوران:رستوران دوروم زاده دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترکی، فست فود، باربیکیو، حلال و آسیای میانه میباشد.مسافران تور ترکیه میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 8 صبح تا 5 صبح آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.قابل ذکر است که کارکنان و آشپز های این رستوران در طول شبانه روز تنها 3 ساعت میخوابند.

رستوران دوروم زاده استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، بیوگلو، محله حسین آقا، خیابان توپشیکنلر

پیشنهاد ما:این رستوران با داشتن فضای دل نشین و ارائه بهترین غذا ها هر روزه آماده خدمت رسانی میباشد.مسافران عزیز میتوانند در این رستوران علاوه بر صرف غذا های لذیذ لحظات خوشی را نیز سپری کنند.


رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

معرفی:رستوران نیسانتاسی براسری یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است.این رستوران دارای فضای زیبا و شیک میباشد.مسافران تور ترکیه میتوانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از بهترین و لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند.رستوران نیسانتاسی براسری دارای کادری مجرب و دوره دیده هستند و با روی خوش از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکنند.در این رستوران رزرو و امکان نشستن در فضای بیرون وجود دارد. آشپز ها و سرآشپز های این رستوران کاملا حرفه ای میباشد و با مواد غذایی با کیفیت و سالم بهترین غذا ها را آماده میکنند.

رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

منو رستوران:رستوران نیسانتاسی براسری دارای منو غذایی از انواع غذاهای فرانسوی، اروپایی، بین المللی میباشد.مسافران و گردشگران تور ترکیه شهریور 98 میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران نیسانتاسی براسری از ساعت  یک شنبه ها: 12:00 ظهر تا 12 شب ؛ باقی روزها 10:30 صبح تا 1:00 نیمه شب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.

رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، نیسانتاسی، خیابان تشویکیه، محله تشویکیه، خیابان توپشیکنلر، سیتینیسانتسی نت

پیشنهاد ما:این رستوران یک انتخاب مناسب برای مسافران عزیز میباشد تا بهترین غذا ها در این رستوران نوش جان کنند.


رستوران ال پسکادور استانبول

معرفی:رستوران ال پسکادور یکی از رستوران های خوب و معروف استانبول میباشد که در منطقه سلطان احمد واقع شده است.این رستوران علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد فضای بسیار شیک و زیبایی دارد که در بین گردشگران عزیز تور ترکیه طرفدار زیادی دارد.گردشگران تور ترکیه میتوانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند.رستوران ال پسکادور دارای آشپز های کاملا حرفه ای میباشد که تمام غذا ها را با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.پرسنل ها و کارکنان این رستوران با روی خوش از مسافران و گردشگران تور ترکیه پذیرایی میکنند.از دیگر ویژگی های این رستوران شیک و زیبا میتوانند به رزرو، راه دسترسی برای افراد کم توان وناتوان جسمی، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، پارکینگ، تلویزیون، قبول مسترکارت و ویزا، پرداخت نقد و دیجیتال و وایفای رایگان اشاره کرد.

رستوران ال پسکادور استانبول

منو رستوران:رستوران ال پسکادور دارای منو غذایی از بهترین غذاهای ترکی، باربیکیو، دریایی، مدیترانه ای، گیاهی میباشد.طعم لذیذ و بینظیر این رستوران تا ابد در یادتان میماند.گردشگران عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

پیشنهاد ما:رستوران ال پسکادور با موقعیت مکانی و فضای شیک و مدرن بهترین غذا ها را هر روزه برای مسافران عزیز تور ترکیه سرو میکند.اگر به این شهر تاریخی و زیبا سفر کردید میتوانید براحتی برای صرف غذا به این رستوران رفته و از بهترین غذا ها نوش جان کنید.

رستوران ال پسکادور استانبول

ساعت کاری:رستوران ال پسکادور در روز های دوشنبه و پنج شنبه ساعت 12 تا 2 بامداد*سه شنبه ساعت 12 تا 1:30 بامداد*چهارشنبه ساعت 12 تا 3 بامداد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول میابشند.

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، محله فاتح، سلطان احمد، گوزل سانتالار سوکاک شماره 5

رستوران ال پسکادور استانبول


رستوران ارهان استانبول ترکیه

معرفی:رستوران ارهان یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد و در محله سلطان احمد واقع شده است.موقعیت جغرافیایی خوب این رستوران این امکان را به گردشگران تور ترکیه میدهد تا بعد از بازدید از بهترین مکان های استانبول مانند موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه هنرهای اسلامی، ایاصوفیه کوچک و کاخ توپکاپی بتوانند خستگی خود را با صرف بهترین غذا ها در این رستوران از تن و بدن خود دور کنند.این رستوران با دارا بودن بهترین و حرفه ای ترین آشپز ها غذا های فوق العاده خوشمزه و لذیذ را برای گردشگران تور کیش سرو میکند.پرسنل های رستوران نیز با روی خوش از گردشگران پذیرایی میکنند.رستوران ارهان دارای 2 فضای شیک و مدرن میباشد گردشگران عزیز به دلخواه میتوانند در فضای باز یا بسته این رستوران غذای خود را میل کنند.هزینه تمام غذا ها بسیار مناسب میباشد و همچنین غذا ها روی اجاق گاز های کوچک سرو میشوند تا در موقع سرو گرم بمانند.از دیگر امکانات این رستوران میتوان به غذای بیرون بر، رزرو، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، وایفای رایگان و دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار اشاره کرد.

رستوران ارهان استانبول ترکیه

منو رستوران:رستوران ارهان غذاهای حلال، ترکی، آسیای میانه، اروپایی را برای مسافران و گردشگران تور ترکیه سرو میکند.غذا های این رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند تا مسافران و مشتریان عزیز از روی منو بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.همچنین در این رستوران صبحانه نیز سرو میشود.

ساعت کاری:رستوران ارهان از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از گردشگران عزیز تور ترکیه میباشد.اما شروع کار پرسنل در این رستوران از ساعت 9 صبح میباشد.

رستوران ارهان استانبول ترکیه

پیشنهاد ما:رستوران ارهان با فضای زیبا و شیکی که دارد یک انتخاب مناسب برای صرف غذا بعد از یک روز هیجان انگیز در این شهر زیبا میباشد.همچنین باز بودن رستوران تا ساعت 12 یکی از آپشن های مهم میباشد تا گردشگران در هر ساعتی که مایل بودن بتوانند به این رستوران بروند.

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، خیابان کلو فارر ۲۹/E

رستوران ارهان استانبول ترکیه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: